17 iul. 2007

Model Declaratie de confidentialitate si impartialitate

acesta se completeaza de catre membrii comisiei de evaluare si de catre expertii cooptati in analiza ofertelor.


Formular nr. ..…

DECLARATIE

de confidentialitate si impartialitate

Subsemnatul(a)..................................................membru/ expert cooptat in comisia de evaluare/juriul pentru achizitia de....... [se insereaza numele produsului, serviciului sau lucrarii si codul CPSA,cod CPSA/CPV] ...................................., la procedura [se insereaza denumirea procedurii/modalitatii de atribuire a contractului de achizitie publica publica] organizata de ................ [se insereaza denumirea autoriratii contractante],

in temeiul art.75 din HG nr.925/2006, declar pe proprie raspundere, sub sanctiunea falsului in declaratii urmatoarele:

a) nu deţin părţi sociale, părţi de interes, acţiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanţi/concurenti/candidaţi sau subcontractanţi

b) nu fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/concurenti/candidaţi sau subcontractanţi;

c) nu am calitatea de soţ/soţie, rudă sau afin, până la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane care fac parte din consiliul de administraţie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanţi/candidaţi;

d) nu am nici un interes de natură să afecteze imparţialitatea pe parcursul procesului de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor.

Totodata, ma angajez ca voi pastra confidentialitatea asupra continutului ofertelor/candidaturilor, precum si asupra altor informatii prezentate de catre operatorii economici a caror dezvaluire ar putea aduce atingere dreptului acestora de a-si proteja proprietatea intelectuala sau secretele comerciale, precum si asupra lucrarilor comisiei de evaluare/juriului.

Inteleg ca in cazul in care voi divulga aceste informatii sunt pasibil de incalcarea prevederilor OUG nr.34/2006, a legislatiei civile si penale.

Membru al comisiei de evaluare,

………………………….

(semnatura autorizata )

Atentie! – Declaratia se completeaza in ziua deschiderii ofertelor/candidaturilor.

In cazul in care un membru al comisiei/juriului se afla in una dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la lit.a)-d), atunci acesta se va autosesiza in scris, autoritatea contractanta avand obligatia sa il inlocuiasca de indata.




Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Model Raportul procedurii

(Denumirea şi sediul autorităţii contractante) Nr. /

Raportul procedurii

de atribuire a contractului de achiziţie publică

de încheiere a acordului cadru

(se bifează opţiunea aplicabilă)

având ca obiect............................

cod CPSA/CPV _________.

Sursa de finanţare.......................

A fost publicat un anunţ de intenţie

Da - având ca dată de publicare

Nu .

Anunţul de participare a fost publicat în data de ............... în...............

Invitaţia de participare a fost transmisă la data de........................ către următorii operatori economici:

1.........................................

2..........................................

3.........................................

Comisia de evaluare numită prin...............................................................

(actul administrativ de numire)

Compusă din :

......................................................., preşedinte

......................................................., membru

......................................................., membru

a procedat în data de ......................... la ora.............. la deschiderea candidaturilor/ ofertelor.

Au depus:

candidatura

oferta

următorii opratori economici:

1. S.C..........................................

2. S.C.........................................

3. S.C........................................

Daca este aplicabil, denumirea/ numele candidaţilor neselectaţi

Nr. crt

Denumire candidaţi neselectaţi

Motiv de neselectare

1.

2.

3.

Denumire candidaţi selectaţi

Nr. crt

Denumire candidaţi selectaţi

1.

2.

3.

Primirea de oferte alternative:

1. S.C.

2. S.C.

3. S.C.

Au fost respinşi în cadrul sedinţei de deschidere a ofertelor următorii operatori economici:

Nr. Crt.

Denumire operator economic

Motivul respingerii

Oferta întarziată

Lipsa garanţie de participare

1.

2.

3.

Cursul de referinţă care a stat la baza comparării preţurilor la evaluarea ofertelor prezentate într-o altă monedă a fost.........................

Preţurile citiţi în cadrul sedinţei de deschidere a ofertelor:

Nr. Crt.

Denumire ofertant

Preţul ofertei

1.

2.

3.

În urma examinării ofertelor au reieşit următoarele:

Denumire/ Numele ofertanţilor respinşi şi motivele care au stat la baza acestei decizii.

Nr. Crt.

Denumirea ofertanţilor

Decizie

Admis

Respins

1.

2.

3.

Dacă este aplicabil, motivele concrete pentru care una sau mai multe dintre oferte au fost respinse ca urmare a considerării preţurilor prezentate ca fiind neobisnuit de scăzute;

În urma evaluarii ofertelor au reieşit următoarele:

Nr. Crt.

Denumire ofertă

Calificativ

Decizie

(se completează admis/ respins)

1.

Oferta depusă de SC

2.

3.

(Pentru „Calificativ” se menţionează - oferta neconformă/inacceptabilă/admisibilă)

În urma aplicării criteriilor de atribuire au rezultat următoarele:

Nr. crt.

Denumire ofertă

Ierarhie

1.

Oferta depusă de S.C.

2.

3.

Văzând cele de mai sus, Comisia de evaluare

HOTĂRĂŞTE

În conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii

Ofertantul câştigător este................................................................... cu o oferta de.................................... lei, respectiv................. Euro, fara TVA şi cu o durată de .................. zile calendaristice.

Dacă este aplicabil, se va menţiona partea din contract pe care acesta/ aceştia au declarat ca o subcontractează împreuna cu ......................................................

(denumirea/ numele subcontractanţilor)

Drept pentru care s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de atribuire în 2 (două) exemplare azi, ......................, la sediul autorităţii contractante.

Dacă este aplicabil, justificarea hotărârii de anulare a procedurii de atribuire:

................................................................................................................................

(motive)

COMISIA DE EVALUARE,

- ................................................– preşedinte .................................

(nume şi prenume) (semnătura)

- ...............................................– membru......................................

(nume şi prenume) (semnătura)

- ...............................................– membru......................................

(nume şi prenume) (semnătura)




Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Model Comunicare rezultat procedura pentru ceilalti ofertanti

AUTORITATE CONTRACTANTĂ

......................................................

COMUNICARE REZULTAT PROCEDURĂ

CĂTRE,

S.C. ­­­­­­­­­­­­_____________________

S.C. _____________________

Prin prezenta vă facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică ______________________

___________________________________________________________________

COD CPV ___________, oferta dvs. nu a fost declarată câştigătoare deoarece

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

(motive)

Oferta câştigătoare a fost desemnată cea depusaă de S.C. _______________, corespunzătoare din punct de vedere al cerinţelor documentaţiei de atribuire şi al cărei preţ este de _____________ lei.

Vă mulţumim pentru participare şi sperăm într-o colaborare viitoare,

……………………………….

(semnătura autorizată)





Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Model Comunicare rezultat ofertant castigator

AUTORITATEA CONTRACTANTĂ

………………………………………

COMUNICARE ACCEPTARE OFERTĂ CÂŞTIGĂTOARE

CĂTRE,

S.C. _________________________

_________________________________________

(adresa)

Domnului/Doamnei _________________________

DIRECTOR GENERAL

Prin prezenta vă facem cunoscut ca în urma evaluării ofertelor depuse la procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică______________________

_________________________COD CPV ________________, oferta dvs. a fost acceptată, fiind considerată câştigătoare, cu preţul de.................. lei. (Dacă este cazul se specifică şi punctajul obţinut).

Vă invităm în data de __________________, ora ________ la sediul ____________________ pentru semnarea contractului de achiziţie publică.

Solicitaţi alte informaţii la .............................................. la persona de contact: ___________________________________

(nume, prenume, telefon)

Cu consideraţie,

……………………………….

(semnătura autorizată)




Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Formular de oferta- produse

OPERATORUL ECONOMIC

__________________

(denumirea/numele)

FORMULAR DE OFERTA

Catre ....................................................................................................

(denumirea autoritatii contractante si adresa completa)

Domnilor,

1. Examinand documentatia de atribuire, subsemnatii, reprezentanti ai ofertantului

_________________________________________________, ne oferim ca, in conformitate

(denumirea/numele ofertantului)

cu prevederile si cerintele cuprinse in documentatia mai sus mentionata, sa furnizam/sa inchiriem/sa livram in sistem leasing cu optiune de cumparare/sa livram in sistem leasing fara optiune de cumparare (se elimina optiunile neaplicabile) ________________________________________,

(denumirea produselor)

pentru suma de _________________________ (moneda ofertei).

(suma in litere si in cifre)

platibila dupa receptia produselor/in rate lunare sau trimestriale (se elimina optiunile neaplicabile), la care se adauga taxa pe valoarea adaugata in valoare de _________________________.

(suma in litere si in cifre)

2. Ne angajam ca, in cazul in care oferta noastra este stabilita castigatoare, sa furnizam produsele in graficul de timp anexat.

3. Ne angajam sa mentinem aceasta oferta valabila pentru o durata de __________

___________________zile, respectiv pana la data de ___________________________, si

(durata in litere si cifre) (ziua/luna/anul)

ea va ramane obligatorie pentru noi si poate fi acceptata oricand inainte de expirarea perioadei de valabilitate.

4. Pana la incheierea si semnarea contractului de achizitie publica aceasta oferta, impreuna cu comunicarea transmisa de dumneavoastra, prin care oferta noastra este stabilita castigatoare, vor constitui un contract angajant intre noi.

5. Precizam ca:

_

|_| depunem oferta alternativa, ale carei detalii sunt prezentate intr-un formular de oferta separat, marcat in mod clar "alternativa";

_

|_| nu depunem oferta alternativa.

(se bifeaza optiunea corespunzatoare)

6. Am inteles si consimtim ca, in cazul in care oferta noastra este stabilita ca fiind castigatoare, sa constituim garantia de buna executie in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire.

7. Intelegem ca nu sunteti obligati sa acceptati oferta cu cel mai scazut pret sau orice alta oferta pe care o puteti primi.

Data _____/_____/_____

_____________, in calitate de _____________________, legal autorizat sa semnez

(semnatura)

oferta pentru si in numele ____________________________________.

(denumirea/numele operatorului economic)




Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Formular Declaratie de neincadrare in prevederile art 181(d) din OG 34/2006

OPERATOR ECONOMIC

_____________________

(denumirea/numele)

DECLARAŢIE

privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 181

Subsemnatul(a).................................................. [se insereaza numele operatorului economic-peroana juridică], în calitate de ofertant/candidat/concurent la procedura de ......................... [ se menţionează procedura] pentru achizitia de ........................................................................... [se inserează, după caz, denumirea podusului, seviciului sau lucrării şi codul CPV], la data de .............. [se inserează data], organizată de ................................................ [se inserează numele autorităţii contractante],

declar pe proprie răspundere că:

a) nu sunt în stare de faliment ori lichidare, afacerile mele nu sunt conduse de un administrator judiciar sau activităţile mele comerciale nu sunt suspendate şi nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii. De asemenea, nu sunt într-o situaţie similară cu cele anterioare, reglementată prin lege;

b) nu fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea mea în una dintre situaţiile prevăzute la lit. a);

c) mi-am îndeplinit obligaţiile de plată a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor de asigurări sociale către bugetele componente ale bugetului general consolidat, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în România sau în ţara în care este stabilit până la data solicitată.................

d) nu am fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotărârea definitivă a unei instanţe judecătoreşti, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională.

Subsemnatul declar că informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înteleg că autoritatea contractantă are dreptul de a solicita, în scopul verificării şi confirmării declaraţiilor orice documente doveditoare de care dispunem.

Înteleg că în cazul în care această declaraţie nu este conformă cu realitatea sunt pasibil de încalcarea prevederilor legislaţiei penale privind falsul în declaraţii.

Operator economic,

………………………….

(semnatura autorizată )





Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

 
google analytics