17 iul. 2007

Model Raportul procedurii

(Denumirea şi sediul autorităţii contractante) Nr. /

Raportul procedurii

de atribuire a contractului de achiziţie publică

de încheiere a acordului cadru

(se bifează opţiunea aplicabilă)

având ca obiect............................

cod CPSA/CPV _________.

Sursa de finanţare.......................

A fost publicat un anunţ de intenţie

Da - având ca dată de publicare

Nu .

Anunţul de participare a fost publicat în data de ............... în...............

Invitaţia de participare a fost transmisă la data de........................ către următorii operatori economici:

1.........................................

2..........................................

3.........................................

Comisia de evaluare numită prin...............................................................

(actul administrativ de numire)

Compusă din :

......................................................., preşedinte

......................................................., membru

......................................................., membru

a procedat în data de ......................... la ora.............. la deschiderea candidaturilor/ ofertelor.

Au depus:

candidatura

oferta

următorii opratori economici:

1. S.C..........................................

2. S.C.........................................

3. S.C........................................

Daca este aplicabil, denumirea/ numele candidaţilor neselectaţi

Nr. crt

Denumire candidaţi neselectaţi

Motiv de neselectare

1.

2.

3.

Denumire candidaţi selectaţi

Nr. crt

Denumire candidaţi selectaţi

1.

2.

3.

Primirea de oferte alternative:

1. S.C.

2. S.C.

3. S.C.

Au fost respinşi în cadrul sedinţei de deschidere a ofertelor următorii operatori economici:

Nr. Crt.

Denumire operator economic

Motivul respingerii

Oferta întarziată

Lipsa garanţie de participare

1.

2.

3.

Cursul de referinţă care a stat la baza comparării preţurilor la evaluarea ofertelor prezentate într-o altă monedă a fost.........................

Preţurile citiţi în cadrul sedinţei de deschidere a ofertelor:

Nr. Crt.

Denumire ofertant

Preţul ofertei

1.

2.

3.

În urma examinării ofertelor au reieşit următoarele:

Denumire/ Numele ofertanţilor respinşi şi motivele care au stat la baza acestei decizii.

Nr. Crt.

Denumirea ofertanţilor

Decizie

Admis

Respins

1.

2.

3.

Dacă este aplicabil, motivele concrete pentru care una sau mai multe dintre oferte au fost respinse ca urmare a considerării preţurilor prezentate ca fiind neobisnuit de scăzute;

În urma evaluarii ofertelor au reieşit următoarele:

Nr. Crt.

Denumire ofertă

Calificativ

Decizie

(se completează admis/ respins)

1.

Oferta depusă de SC

2.

3.

(Pentru „Calificativ” se menţionează - oferta neconformă/inacceptabilă/admisibilă)

În urma aplicării criteriilor de atribuire au rezultat următoarele:

Nr. crt.

Denumire ofertă

Ierarhie

1.

Oferta depusă de S.C.

2.

3.

Văzând cele de mai sus, Comisia de evaluare

HOTĂRĂŞTE

În conformitate cu Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii

Ofertantul câştigător este................................................................... cu o oferta de.................................... lei, respectiv................. Euro, fara TVA şi cu o durată de .................. zile calendaristice.

Dacă este aplicabil, se va menţiona partea din contract pe care acesta/ aceştia au declarat ca o subcontractează împreuna cu ......................................................

(denumirea/ numele subcontractanţilor)

Drept pentru care s-a încheiat prezentul Raport al procedurii de atribuire în 2 (două) exemplare azi, ......................, la sediul autorităţii contractante.

Dacă este aplicabil, justificarea hotărârii de anulare a procedurii de atribuire:

................................................................................................................................

(motive)

COMISIA DE EVALUARE,

- ................................................– preşedinte .................................

(nume şi prenume) (semnătura)

- ...............................................– membru......................................

(nume şi prenume) (semnătura)

- ...............................................– membru......................................

(nume şi prenume) (semnătura)




Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Niciun comentariu:

 
google analytics