20 aug. 2007

DOSARUL ACHIZIŢIEI PUBLICE

Activităţile desfăşurate în cadrul unei proceduri de atribuire a contractului se
regăsesc în dosarul achiziţiei publice, cu scopul de a determina în orice moment
trasabilitatea procedurii.

Pentru a demonstra diligenţa sa pe perioada derulării procedurii şi pentru a se
conforma normelor interne de auditare, este recomandat ca autoritatea
contractantă să includă în dosarul achiziţiei publice toate înregistrările ce fac
referire la derularea procedurii.


ATENŢIE !
Dosarul achiziţiei publice:
• se păstrează atâta timp cât contractul de achiziţie publică produce efecte
juridice şi, oricum, nu mai puţin de cinci ani de la data finalizării contractului
respectiv;
• poate fi pus la dispoziţia oricărei autorităţi publice interesate spre
consultare, cu condiţia ca nici o informaţie să nu fie dezvăluită dacă
dezvăluirea ei ar fi contrară legii, ar împiedica aplicarea legii, ar afecta
interesul public, ar prejudicia interesul comercial legitim al părţilor sau ar
afecta libera concurenţă;
• poate fi pus la dispoziţia organelor abilitate de a ridica documente care pot
servi la dovedirea fraudelor, contravenţiilor sau infracţiunilor.


Notă : legiuitorul enumeră în cadrul Capitolului XV din hotărâre, documentele
considerate necesare pentru trasabilitatea procedurii şi pentru dovedirea aplicării
principiilor stabilite prin lege.
Verificaţi succesiunea activităţilor din derularea procedurii aşa cum sunt acestea
prezentate în Dosarul achiziţiei publice şi evitaţi înregistrarea cu „ bis” .
Cu titlu de recomandare, în anexa nr. 13, se prezintă conţinutul Dosarului achiziţiei
publice.

Pentru a putea vinde aveti nevoie de informatii ... ROLICITATII

Niciun comentariu:

 
google analytics