18 iul. 2007

ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZITIE PUBLICA

Cu cât etapele şi activităţile din cadrul unui proces sunt mai bine identificate şi planificate, cu atât eficienţa1 şi eficacitatea2 procesului, cât şi maniera de desfăşurare şi monitorizare a acestuia sunt semnificativ îmbunătăţite.

Calendarul întregului proces (etapele precum şi activităţile din cadrul acestora) trebuie stabilit în avans.

Dacă activităţile nu sunt definite în mod clar în fază incipientă acest lucru se va reflecta în timpi adiţionali pentru definitivarea acestora.

Aceste aspecte trebuie avute permanent în vedere pentru realizarea cât mai eficientă a managementului următoarelor etape:

1. Planificare achiziţii

2. Iniţiere şi lansare procedură

3. Derulare procedură

4. Finalizare procedură

5. Administrare contract.

Pe tot parcursul procesului de achiziţii publice, întrebarea la care trebuie căutat răspuns este:

Care sunt deciziile care determină cele mai eficiente efecte, astfel încât să se asigure atingerea obiectivelor, utilizând cadrul legal existent ?

Niciun comentariu:

 
google analytics