13 iul. 2007

alternativa SEAP


Alternativa SEAP

Cand am fost la trainingul de la IRT am constatat ca multi dintre
participanti au probleme cu cautarea anunturilor in SEAP. Intradevar
inafara de a cauta pe coduri cpv nu prea ai cum sa gasesti ce te
intereseaza (pe zone, ect). Pana cand cauti - scrii toate codurile cpv
care te intereseaza trece ceva timp...
De scurta vreme am aflat si eu de un alt site care centralizeaza toate
anunturile pe regiuni(judete) si coduri cpv.
Asadar acest site iti va trimite in mail anunturile din domeniul tau de
interes pe ziua precedenta. In loc de 1 ora gasesti ceea ce te
intereseaza in 10 minute. (si aici apar toate anunturile, nu doar cele
publicate in SEAP).
Sunt unele licitatii pe care nu le gasesti in SEAP (nici acum nu sunt
inscrise toate primariile in SEAP, dar multi publica in ziare locale).
Acest site monitorizeaza toate sursele de publicare, inclusiv ziarele
locale.

Acest mail este 70% sfat si 30% publicitate.

Aici gasiti un demo cu functionarea programului:

http://www.spirin.ro/3/

Daca v-a placut demo-ul va puteti inregistra accesand acest link:

http://www.rolicitatii.ro/Default.aspx?did=24

Ajutor pentru inregistrare:

Pas 1: http://www.spirin.ro/1/

Pas 2: http://www.spirin.ro/2/

Selectarea domeniilor de interes.

http://www.spirin.ro/4/

--
Stefan Crucerescu, translator, informatician
Drum Construct Srl
tel. 0741344106
================================================

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mama, ce prostie.Cred ca nu ati intrat in viata Dvs. pe e-licitatie.ro.Ca sa nu mai vorbesc de participarea efectiva la o licitatie.Ati auzit de cumparari directe sau de licitatii on-line? Articolul este tendentios la adresa e-licitatie. Induceti lumea in eroare.Cele doua aplicatii sunt cel mult complementare, nucidecum o alternativa una la cealalta.

rolicitatii spunea...

toata lumea are dreptul la o parere si eu respect actest lucru (din acest motiv a si fost publicat comentariul), dar din cate vad eu nu prea s-a inteles mailu, oricum nu conteaza foarte mult, domunl Stefan a vrut sa scoata in evidenta usurinta cu care se poate intra in posesia anunturilor prin sistemul ROLICITATII...

Anonim spunea...

Ce sa zic... De cand folosesc ROLICITATII nu am ratat nici anunt (fie cerere de oferta sau licitatie publica), stiam de toate in zona noastra de actiune.

Am gasit toate anunturile, chiar si acele anunturi care au fost publicate doar in cateva ziare locale, necitite.

e-licitatie.ro e bun, dar nu toti publica acolo (desi sunt obligati prin lege)...

Cum am mai zis de exemplu primaria Varsolt si Pericei (Salaj) desi nu sunt inregistrati in SEAP, au organizat licitatii dupa 1 iunie 2007.
Ata ete.

Stefan.

Anonim spunea...

Trezitiva oameni buni, nu vedeti ca e un articol de tip comercial- reclama, prin care cei de la rolicitatii incearca sa mai prinda ceva clienti, la fel puteti incerca licitatiipublice.ro sau licitatia.ro sau licitatie-publicaa.ro
www.e-licitatie.ro e o platforma buna. doar ca trebuie sa stii com sa o utilizezi.

Dan Ciulea spunea...

sincer eu nu va inteleg... ati citit articolu'????

Sunt stupefiat de prostia umana!... cum poti sa iti dai drumul la gura in halu' asta...nu de alta da te faci de rusine!

 
google analytics